Шановні покупці! 

Ми хочемо зробити online-шопінг для Вас максимально простим і приємним! Іноді товар може не підійти або не сподобатися, тому ВИ ЗАВЖДИ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ ЙОГО ПРОТЯГОМ 14 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ ПІСЛЯ ДОСТАВКИ (отримання у кур'єра, у відділенні «Нова Пошта»).

 

Зверніть Увагу:
• У разі обміну та повернення, послуги пошти оплачує покупець.
Крім випадків, коли причиною повернення стала наша помилка.


• Під помилкою мається на увазі:
 Вислано не ту модель, що вказана в замовленні; не той розмір, що вказаний у замовленні; колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, виявилися червоні). При цьому невраховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне й те саме зображення може виглядати по-різному; вислано явно браковану модель.

• У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилання повернення.

 

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

    1. Після 14-ти днів з моменту його отримання; 

    2. При неповної комплектації повернення: відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток та ін; 

    3. Якщо товари були у вжитку; 

    4. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений  Кабінетом Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р .; 

    5. Повернення замовлень, сплачених післяплатою.

 

• Щоб оформити обмін або повернення , необхідно зв'язатися з менеджером у Вайбер, Інстаграм  або за телефоном  +380960801235
Обмін та повернення здійснюється після отримання товару. Повернення коштів впродовж 3-х робочих днів.

Вартість доставки замовлення поверненню не підлягає.

Звертаємо Вашу увагу, що при нарахуванні коштів, банк може знімати комісію згідно тарифам Вашої платіжної картки.